PERINGATAN SEMPENA MAULIDUR RASUL

Jika anda belum solat, silalah solat.

Jika anda solat tapi sekadar solat Jumaat atau tinggal-tinggalkan begitu, maka sila penuhkan lima waktu solat itu.

Jika anda solat, tetapi seringkali di akhir waktu, maka disegerakanlah.

Dan jika anda memang seorang yang taat dengan solat lima waktu, tetapi sekadar solat di rumah, maka lebih elok diperkemaskan solat dan sering berjemaah di masjid-masjid.

Sunday, February 8, 2009

Majalah Setahun MPP 07/08























buletin MPP edisi ke empat/ khas. di edarkan selepas tamat tempoh memegang tampuk MPP 07/08. mengandungi kejayaan-kejayaan yang telah MPP pohon kepada pihak universiti untuk kebajikan para mahasiswa UMT. kejayaan yang bermula daripada era 03/04 sehingga 07/08.






















buletin MPP edisi yang ketiga. keluaran semasa minggu jalinan mesra khas untuk pelajar tahun satu yang baru mendaftar. pengenalan mengenai Universiti Malaysia Terengganu serta tempat-tempat menarik di negeri Terangganu. juga mengandungi ucapan-ucapan ketua-ketua PTJ dan ruangan mesra mahasiswa bersama MPP, JKPP dan juga kelab-kelab di UMT.






















buletin MPP edisi yang kedua. di edarkan semasa penghujung semester Disember sewaktu peperiksaan akhir semester tersebut. mengandungi pelbagai aktiviti yang telah berjaya di anjurkan oleh MPP dan juga kelab-kelab UMT selama dua semester memegang tampuk pemerintanhan badan organisasi tertinggi pelajar.






















buletin MPP edisi yang pertama. berkisar berkenaan peristiwa pilihanraya MPP sesi 07/08 dan aktiviti-aktiviti MPP bersama kementerian serta aktiviti dalaman MPP bersama mahasiswa UMT. dilancarkan semasa malam penutup minggu MPP 2008 di Dewan Sultan Mizan.

0 Comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online