PERINGATAN SEMPENA MAULIDUR RASUL

Jika anda belum solat, silalah solat.

Jika anda solat tapi sekadar solat Jumaat atau tinggal-tinggalkan begitu, maka sila penuhkan lima waktu solat itu.

Jika anda solat, tetapi seringkali di akhir waktu, maka disegerakanlah.

Dan jika anda memang seorang yang taat dengan solat lima waktu, tetapi sekadar solat di rumah, maka lebih elok diperkemaskan solat dan sering berjemaah di masjid-masjid.

Thursday, April 9, 2009

RAHSIA KEMENANGAN BN!!

pasti semua ponyokong pembangkang tertanya2..
ataupun memang dah agak BN pasti menang di Batang Ai,

ataupun yang menjadi persoalan kenapa rakyat di Batang Ai nakkan BN?? walaupun rakyat di sana tahu BN terlalu banyak keburukkan.
persoalan yang perlu dicernakan oleh pasukan pembangkang untuk gerakkerja pada masa akan datang..

sememangnya kita sudah mengetahui, kawasan2 pedalaman di sabah/sarawak tidak punya kemudahan asas yang sempurna..jadi selayaknya BN sebagai parti pemerintah melaksanakan tanggungjawab mereka menyediakan keperluan asas yang terbaik. kita sebagai masyarakat yang prihatin, perlu memahami perkara ini. kerajaan BN punya kewangan yang stabil dan kukuh. cuma mengapa dan kenapa keadaan di sabah/sarawak belum mendapat kemudahan yang selayaknya itu yang menjadi persoalan.

lagi satu hal, jika pembangkang menang pon kat Batang Ai, belum tentu dapat memberi perkhidmatan yang terbaik untuk membantu masyarakat di sana. kedudukan kewangan pembangkang masih kurang kukuh. jadi pembangkang berilah peluang kepada BN melaksanakan tanggungjawab mereka yang belum mereka tunaikan walaupun ketika ini Malaysia sudah 52 merdeka di bawah pimpinan BN...

masyarakat di borneo merasakan mereka ingin mengajar pemimpim2 BN supaya jangan mudah lupa..nanti bila segala kemudahan dan keperluan asas telah disempurnakan oleh BN, maka sokongan pasti akan beralih kepada pembangkang..sama seperti mana yang berlaku di semenanjung..

RAKYAT ZAMAN ALAF BARU SUDAH CERDIK2 BELAKA!!

0 Comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online