PERINGATAN SEMPENA MAULIDUR RASUL

Jika anda belum solat, silalah solat.

Jika anda solat tapi sekadar solat Jumaat atau tinggal-tinggalkan begitu, maka sila penuhkan lima waktu solat itu.

Jika anda solat, tetapi seringkali di akhir waktu, maka disegerakanlah.

Dan jika anda memang seorang yang taat dengan solat lima waktu, tetapi sekadar solat di rumah, maka lebih elok diperkemaskan solat dan sering berjemaah di masjid-masjid.

Tuesday, December 8, 2009

20/10/2010: pengalaman yang memeritkan???


hari ni masuk 2 hari aku bertugas dalam pejabat tingkat tinggi tu..hari pertama mak oii, bosan bin boring...jenuh nak tesengeh jer...nak buat keje tak ada...

kat sini asyik hujan jer memanjang..nak gerak mana2 pon susah kalau tak dak baju hujan..maklumlah dah jadi pengguna motosikal...

beruk ban celcom nih macam dah expired lak...susah tol dia nak befungsi dengan baik..ishhh!!! geram aku...susah nak comunicate dengan org tesyg yang tak berapa jauh nih!!..hehe

aku dah buat keputusan untuk meninggalkan kota yang penuh dengan nostalgia...aku rindu waktu2 bersama...kini aku kena kuat untuk meneruskan kehidupan...tak bisa ku memilih...tarpaksa aku merelakannya...hanya si dia yang memahami...maafkan daku...

2 Comments:

Ahmad Kopitiam & Katering said...

erm...pejabat yg tertinggi. kitaorg dulu rendah2 jer. sampaikan zaman dulu rumah YDP sendiri banjir. Hehehe. Banyak tul org HEP turun padang, mana taknyer masa tue YDP perempuan, dok plak umah bujang. Banyak le org HEP yg gatal2 nk bantu... :)

Mr. Zaini said...

hebat2 bro.. tahniah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online